• Rogoźno-Dzień 3

• Dzień zaczął się dobrze, bo było dobre śniadanie i wszyscy się wyjątkowo dobrze wyspali. Większość klasy kipiała energią, mieliśmy poczucie, że możemy zrobić coś wielkiego tego dnia. Byliśmy w Muzeum Regionalnym. Najbardziej nas zaszokowały wypchane zwierzęta. Pani Karolina przekazała nam, że agresja nie jest dobrym sposobem na rozwiązywanie konfliktów. Potem było bardzo ciekawie, ponieważ robiliśmy obrazy techniką Decoupage. Wszystkim się to bardzo spodobało. Potem okazało się, że moja grupa ma zajęcia z p. Eweliną Szmydt, z czego wszyscy się cieszyliśmy. Zajęcia dotyczyły komunikacji, jak trudno zrozumieć drugą osobę. Podwieczorek był pyszny, ponieważ licealistki upiekły wspaniałe drożdżówki. Wieczorem graliśmy w kalambury. Jak zwykle wieczorem, bawiliśmy się w podchody, ale okazało się, że nowy strażnik nie jest zbyt sympatyczny. Musieliśmy czekać do 24, aż zgasną światła i panie D

• Klasa 2B - Dzień 2

• Dzień zaczął się wesoło, bo klasa poszła grać w bilarda. Potem jedna z grup piekła racuchy, a my mieliśmy zajęcia o alkoholu i oglądaliśmy film, jak alkohol może zaszkodzić płodowi dziecka.A potem był niedobry obiad. Po obiedzie poszliśmy na wyczerpujące zajęcia sportowe. Na następnych zajęciach dowiadywaliśmy się jacy jesteśmy i jak możemy się zmienić na lepsze. Wieczorem oglądaliśmy drastyczny film, oparty na faktach "Nasza klasa" z którego chyba wszyscy wyciągnęli wnioski. Po programie obowiązkowym oglądaliśmy film "Saga Zmierzch: część 1", a potem były nocne podchody ze strażnikiem budynku. Spać poszłam baaaardzo późno, o 1, ale strażnik padł już o 24.

• Klasa 2B w Rogoźnie - dzień 1

• Klasa 2B odbywa obecnie zajęcia w Centrum Profilaktyki Uzależnień w Rogoźnie. Ale niech ta nazwa nie będzie myląca. Klasa 2B nie jest "na odwyku" smiley.

Jak głosi informacja na stronie http://www.rcpu.pl/ :

"Centrum uwzględnia zróżnicowanie programowe dla dzieci i młodzieży na poszczególnych etapach edukacyjnych, zapewniając im w czasie pobytu zarówno zajęcia profilaktyczne, trening interpersonalny, zajęcia alternatywne oraz realizację obowiązku szkolnego poprzez realizację zajęć edukacyjnych. Nasze Centrum jest placówka preferującą współczesny model koncepcji profilaktycznej.
            Celem działania Centrum jest realizacja programów profilaktycznych, prewencyjno-interwencyjnych, edukacyjnych i wychowawczych, ze szczególnym uwzględnieniem tematyki uzależnień oraz promowania zdrowia i aktywnych form wypoczynku, poprzez dostarczanie dzieciom i młodzieży doświadczeń społecznych, mających k

• Wycieczka do Poznania

• W piękny wtorkowy dzień klasa 2B wyruszyła szynobusem do Poznania. Tam miejscowy przewodnik pokazał im zakamarki Starego Rynku i opowiedział kilka ciekawych historii, a następnie autobusem i PeSTką przejechała do Plazy do kina IMAX z ogromnym ekranem. Czekając na pociąg powrotny pobuszowała jeszcze po nowo otwartej galerii City Center na Dworcu Głównym. Robi wrażenie!

• XV Gimnazjada

• W Mistrzostwach Powiatu Wągrowieckiego w pływaniu drużynowym szkół gimnazjalnych, II miejsce zajęła nasza Szkoła.

• Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Wągrowcu
      • +48 693 782 882
      • ul. Kolejowa 14,
        62-100 Wągrowiec
        Poland
      • Dyrektor: Danuta Karczewska
        Wicedyrektor: Anna Brzezińska
      • Sekretariat czynny w godz. 7.45 - 15.15.
        Sekretariat obsługuje Katarzyna Ratajczak.